Sara2209 size de çok geçmiş olsun, doktorlar olmazsam zamanla kasların inceleceğini ve elimi hiç kullanamayacağımı söylediler, benim doğuma 1 ay kala başladı ağrım ve hala şiddetli devam ediyor emg sonucunda da ağır düzey çıktı , bende başka çare kalmadı diyerek olma kararı verdim ;( inş yanlış karar değildir