Pamukyanakasaf Doktora D gittik klasik calpol dolven verdi. Üstünü çıkardım. Tek zıbını ile uyutuyodum. Sıvı beslemeye çalışıyorum. Daha ne yapabilirim nasıl düşürebilirim ve rahat uyumasını sağlayabilirim 😔
Nehirr16 Pamukyanakasaf dönüşümlü verin ilacları 4saatte bir basına bez koltuk altına ve dizin altına cok ateşi olursa ılık suyla duş aldırın
Guner Pamukyanakasaf eşit miktarda elma sirkesi ama elma olacak diğerleri değil ve suyu karıştırın çorap yıkayıp içinde sıkıp giydirin bebeğe ben en son öyle yaptım düştü ateşi çıkmadı sonrasında kurudukça tekrarlayın ve ılık duş
doruknaz Pamukyanakasaf ben ilaç 39 üstüne çıkmadıkça kullanmıyorum. Ilık sıcaga yakın suyla bez yıkayıp üzerinde bekletmeden devamlı siliyorum vucudunu .sadece bezle bırakıyorum bebegı.ateşten dolayı titreyebiliyor korkmayın üşüdü diye giydirmeyin . Eger tekrarlayan sürekli ateş varsa iltihap vardır vucudunda tekrar doktora goturun. Hastaneye de gıtsek böyle düşürüyorum ordada
Pamukyanakasaf doruknaz ben de silmeye kalktım. Kıyameti kopardı sanki nolacak. Heralde hastalıktan dokunulmak istemiyor
Oznuratm Ilık suyla duş aldır canım fitil yarım saat içerisinde düşürüyor ateşini ama düşmezse yinede doktora götürmende fayda var
doruknaz Guner yanlış bence çünkü sürekli kalırsa ısınır vücut ısısıyla. Hastanelerde de silerek düşürüyorlar .
Guner doruknaz zaten tekrarlıyosunuz işlemi giydiriyosunuz ısınıp kurudukça yıkayıp giydiriyosunuz valla benim kızımda işe yaradı ilaçla düşmeyen ateşini o şekilde düşürdüm