Kızlar avent in cam biberonunu kullanıyorum. 1+ yazıyor üzerinde emzik kısmına baktım 2 tane delik var. 3+ olarak değiştirmek gerekiyormus. 3 aylık çift delikli olur diye biliyordum ama elimdeki biberon zaten çift delikli. Değiştirmeli miyim anlamadım 🤷♀️ ya da farkı nedir bilen var mı