9 aylık oğlum çok terliyor. İki hareket etsin saçları hemen ıslanıyor. Gece yatarkende aynı sorun var Adana da yaşıyorum burda da çok sıcak kalmadı. Pencere açıp yatıyoruz üstüne penye bir battaniye o da ben örttükçe o açar kısa kol tulum ince giydiriyorum ama ter ter ter. Birde oğlum şekilli kaka yapmıyor yani beze sıvanmış şekilde tam ishal değil ama çok katıda değil oturduğu için mi yoksa ishal mi bilmiyorum. Bu süreçte Yani ek gıda alan bebek kakası tam nasıl oluyor aydınlatabilirmisiniz? Teşekkürler