Oykuasya0- Merhaba hanımlar . Kızım 1 yaşına girecek. 1 yaş çekimi yapan memnun kaldığınız fotoğrafçı önerisi istiyorum ? Kaç konsept fiyatlar nasıldı ?
Oznurckose1 Oykuasya0- merhaba, sakaryada ezgi özkulu öneririm oğlum 11 aylıkken yaptırmıştık 250ydi sonra zam geldi ama şuan fiyatını bilmiyorum, memnun kaldık biz