Svly1212 mayalama ısısı çok önemli özel birşey yapmıyorum normal sütü kaynatıyorum, ara ara kaymağını alıp karıştırıyorum kaynarken sonra mayalama sıcaklığına gelince 3 kiloya 1 kutu probiyotik kullanıyorum sütle biraz açıyorum kesilmesin diye sonra karıştırıp kavanozlara bölüp önceden hafif ısıttığım fırına koyuyorum 7 saate yakın kalıyor sonra dolaba atıyorum çok güzel oluyor bir kez tutmadı ondada fazla sogumustu.