mom5445 bunlar şehir efsaneleri ya. Kendinizi iyi hissediyorsanız eğer isterse 3 gün olsun dışarı çıkın hava alın. Kalabalığa girmeden bebek arabasına koyun bebeği zaten temiz hava da uyuyorlar sizde bi sahil kenarı olsun açık sessiz sakin ortam olsun yanınıza alın çay kahve çıkın. İnsan 40 gün evde çatlar. 15 günlük falan dı çıktık gezdik dışarda tabi o zaman virüs yoktu alılverişe kahvaltıya falan gitmiştik iyi geliyor ☺️