masal2323 Arkadaşlar preeklemsi zehirlenme nedeni ile bebeğim erken doğdu sarılık olmasın diye mecbur hem meme hem biberon mama vermek zorundayım herkes verme diyor vermezsem de kilo kaybı yaşıyorum ne yapayım çok zor durumdayım
Kirpigiller masal2323 ben sezeryan sonrasi sütüm geç geldi kaşık ile mama verdik ama biberona başladım sonra şuan 3 aylık hem mama hem biberon devam ediyoruz red yaşamadık hiç
Adaveannesii masal2323 benimki yapmadı ve beş gün küvezde kaldı sütüm yoktu 10 gün boyunca biberondan yedi şuan hem emiyor hemde mama yiyor
Prensesannesiiii32 Hiç üzülme. Bende doğduğundan beri mama meme ilerliyorum. Ve mamayı veriyorum biberonla. Gayette meme aşığı bir bebeğim var. Sık sık emzir yeter 🥰
Utkucan masal2323 yapmaz ama biberona göre değişir lansinoh biberon kuşşandım ilk 15 gün hiç beni ememedi oğlum dil bağı vardı sonrasında düzeldi emmeye başladı o 15 gün biberon kullanmamız hiçbir şey değiştirmedi
birtosbikannesi masal2323 cnm anne gögüs ucuna benzeyen biberonlar var neden red yasayasin bn dogdugundan beri meme biberon gittim lansinoh al avent al bi sıkıntı yasamazsin
Rabia1309 masal2323 ben bazen emziriyorum bazen sağıp biberonla veriyorum. Üç aylık olduk şuan emmeyi reddetmedi ama bilmiyorum sonradan eder mi
themoonrose masal2323 Bende avent biberon kullaniyorum. Baslarda vermek istemiyodum kasikla denedim. Siringayla bile denediğim oldu. Ama cok zorlaniyodum. 5 ayligiz halen biberon kullaniyorum benide emiyor cok şükür
ipekk05 themoonrose merhaba bende avent kullanıyorum bebeğim 3 aylık siz hala tek delikmi kullanıyosunuz emziğini yoksa iki delikmi biz tek delikti iki delikliye geçtim ama çok geliyo sanki ya tıkanıyo gibi
Sedaizm Bende yaptı lansinoh biberon sarılığı yüksek çıktığı icin mamaya başlamak zorunda kaldım başlarda hem emiyordu hem biberon alıyordu sonrasında meme reddi oldu ve hiç bir şekilde döndüremedim herseyi denedim bebekten bebeğe değişiyor tabi