ozgesahiiin 37,5 bile ateş kabul edilmiyor birde nerden ölçtüğünüz önemli.koltuk altıysa 37,7 çok yüksek değil birde aşı olmuşsa 38 e kadar ateş yükselmesi normal hatta müdahale bile etmeyebilirsiniz çünkü dirençli bir ateşi olmayacaktır 6.ay aşılarında.2.aydaki verem aşısı dirençli bir ateş yapabilir ama 6.ay o kadar dirençli ateş yapmaz.şuanda önceliğiniz sakin kalmak olmalı.ateş takibi yapın saat başı.sık sık ölçmenize gerek yok bu sadece psikolojik olarak sizi yorar.elinizdeki derece alından ölçen dijital derece ise yanlış ölçebiliyor koltuk altı ile teyit edin.38 üstü olana kadar üzerini soymak dışında müdahale etmenizi gerek yok.calpol verebilirsiniz elinizdeki calpol pembe calpol ise 6 saatte 1,1 tatlı kaşığı şeklinde verebilirsiniz.yani yarım ölçek.bunu ateş içinde ağrı kesici özelliği içinde kullanmış olursunuz.acile ateş dirençli ise yani 38üstünde müdahalenize rağmen düşmüyorsa gidebilirsiniz.müdahaleye rağmen düşüyor ve 3 4 saat sonra tekrar yükseliyorsa da gitmenize gerek yok.acil servisler inanın zaten enfeksiyon kaynağı.ve de acil servisi boş yere meşgul etmiş olacaksınız 37,7 ile acile ateşi var diye götürürseniz de acil servisteki hekimin tepkisi pek yapıcı olmaz malesef.şimdiden çok geçmiş olsun cuma 6.ay aşısı yaptıracak bir anneden sevgiler 😊