Arkadaşlar merhaba.. instagramda birçok ek gıda sayfası takip ediyorum. Ve takip ettikçe moralim bozuluyor. Başta bana fikir olsun diye ekledim hepsini. Ama şimdi bakıyorum hergün çocuklarına değişik şeyler hazırlayanları gördükçe çocuğuma yetemıyor muyum? Ben sorumsuz bir anne miyim? Neden ben yapamıyorum gibi şeyleri düşünür oldum. Ben daha çok sıradan tarhana, yoğurt çorbası, sebze çorbası püreler muhallebi bunları verıyorum ama blw sayfalarını takip edıyorum aşırı moralim bozuluyor. Sanki bnm çocuğum sağlıksız beslenmiyor gibi.. sizde de aynı şey oluyor mu ya ????