Cheddar aybukemom annemde de var bu durum antidepresan alerji ilacı Allah ne verdiyse içti kaç doktor gezdi. Kronik ürtiker dediler kadının stresi falanda yok öyle ama kaşınıyor, şişiyor dudağı kulağı bi yeri. Şimdi aylık xloir bi iğne oluyo onun dışında hiç bişey etki etmedi :(
aybukemom Cheddar aynen dudağım bile kaşınıyor . Bi kadınla konuştum oda ğç aylık iğne oluyormuş bi araştırayım bunu
Mom622626 aybukemom çok zor gerçekten ama ben fayda edecek hiç bişey bulamamıştım. Sizi ruhsal olarak dengeleyecek bişeyler yapmalısınız, bana sabah erken saatlerde yürüyüş çok iyi geliyor isterseniz bir deneyin.
Sarekuzu_19 Does Tiomersal bide kauçuk 😅Prezarvatifle korunuyoruz ve benim alerjim var bildiğim için alerji ilacımı ve kremlerimi sürüyorum temas etmeden
Rojdaa aybukemom Afedersiniz ama sormadan geçemeyecem stresten demiş doktor ama acaba uyuz falan olabilir mi sadece geceleri mi bu kadar çok kaşınıyor ve sivilce tarzı şeyler çıkıyor mu kaşıdiginiz yerde
aybukemom Rojdaa yok canım değil ilk gittiğimde sordum değil dedi çok testim yapıldı olsa söylerlerdi herhlade .
Cheddar Does evet geldi ama doz aşımı olunca bıraktırıyolar yine başlıyo kaşıntıları. 3ay ara verdiler zor dayandı valla
ReisinKizi aybukemom baxı hastahanelerde yapıyorlar diye biliyorum. Aslında işin ehlini bulunca cesaret edemeyecek hiç bir şey yok. Benim yaptırdığım kDın Maşallah deyimde kendine hacamat yapa yapa kanserden kurtuldu. Çok fazla faydası var gerçekten. Araştırın bence
RainOverMe 1 sene istisnasıx kaşındım,sonra d vitaminim düşük çıktı birkaç ampul kullandım kesildi. Vitamin kan değerleriniz nasıl. 2 aydır bende tekrar basladı ama bbgım durmadıgı ıcın dra gıdemıyrm bu arada gecmıs olsun🙏🏻🌺
iki_prens_annesi aybukemom hayat zorlasti strese giren sikintilri cikmaya basliyo snra hastaliga cewiriiyo malisef
Ah_neredeee_vah_neredeee aybukemom ürtiker dedikleri şey herhangi bir sebepten ortaya çıkan döküntü demek canım .. aslında doğru demiş bir çeşit ürtiker . Vücudun ciddi stres ( ani kayıplar , boşanma vs ) anlarında ortaya çıkıyor . Sizi üzen şey neydi söylemek ister misiniz bilmiyorum ama o üzen şeyden ortamdan uzaklaşmak iyi geliyor
aybukemom Ah_neredeee_vah_neredeee kpss ye hazırlanıyordum hem çocuk hem ev hem sınav eşimde kendinde destek oldu ama bence hiç destek olmadı .kendimi çok çok çaresiz hissediyordum kapana sıkışmış gibi .o ara çok ağır depresyon geçirdim samırım