Merhaba kızlaar 8 günlük henüz bebeğiim ve gün üçünde sürekli emziryorum zaten güzel de emiyor her emzirmede ama kaynana sorunsalı ki sormayın her ağladığında çocuk aç emzir bunu diyor ya 15 dk oldu daha bırakalı güzel emdi diyorum yok yok aranıyor diyor bebek her ağladığında açlıktan mı ağlıyordur evet sık emzirmem gerekiyor daha çok küçük olduğu için ama 15 dk yarım saat 5 dk hiç farketmiyor aç aç diye peşimde geziyorlar yıldım şimdiden