selim-im İyi geceler hanımlar malum kış geldi 14 aylık bebeğim var yeni yeni yürümeye başladı kaydırmaz taban ayağından zor çıkarabileceği ev ayakkabısı / panduf kullanıp memnun kalan marka model varsa önerilerinizi bekliyorum 🥰
Mercan_nn selim-im kokopatik sayfasına bakın ınstagramdan birde dukkanalrda bulabileceğiniz corap carık var icine ince bir corap giydirip corap carıgı giydirirseniz sıcacık durur ayakları resim yukleyebilsem atardım gorseli
1prens1prensess selim-im benimkide 12aylıkken yüürmeye başlamıştı tamda kış ayıydı panduflarını çıkarıyordu istemiyordu 😂bime bir ara ayak kısmı tabanlı geri kalanı yünlü çoraplar gelmişti uzuncana😂ondan almıştım kaymıyodu hem onu giyidriyordum hem içine çorap
Morfrenk selim-im dolapta 2.el satanlarda var istersen önce ordan al dene. Bende indirimde geçen 60a aldım ama normal fiyatı 100 tl, indirim olmasa almicaktım
Mercan_nn selim-im koko patik sayfasına bakın birde zaman onlar bizde kaydırma yapmadı ama en azından deneyin 🙏
selim-im Morfrenk çok iyiye kalmışsın ya ayaktan kolay çıkıyor mu benimki çorabını bile çıkarıyor kolayca 😌
Oznuratm E bebekten alabilirsin canım bot şeklinde çok güzel sıcacık tutuyor ayaklarını fiyatıda çok pahalı değil 20 lira bile yoktu hatırladığım kadarıyla :)
Oznuratm https://www.hizliresim.com/1qrtyvf Bak şimdi çektim canım oğlum 16 aylık kaydırmıyor baya yürüyor hızlı hızlı