Kizlar kızımın 3 gündür aşırı karnında şişlik var yemek bile yiyemiyo gazını da çıkarıyor aslında tuvaletinde yapiyo ama gecmiyo yarın doktora götürücem neden olur acaba ya gaz yapacak yiyecekler de tuketmio yediği şeyler zaten sınırlıdır bide uyuamadan önce ballı süt içer o yapar mı bilmem