Merhabalar oğluma 20 gün önce bexsero 2. doz yapıldı bacağına. İkinci gün bandı söktüğümde kızarıklık ve şişlk vardı. 5-6 gün böyle devam etti sonra şimdi azaldı ama hala hafif bi şişlk var. sizce neden olmuş olabılır ve başına gelen var mı böyle uzun süre geçmeyen?