Canimbebegim Varmı bir çaresi güzel anneler tüm önerilere açığım argivit kullandık evet iyiydi şişesi kırıldı daha almadım ama içeriği konusunda bilrmedihimden için rahat değildi ama napsam bilmiyorum hiç birşey yemiyorrrr
Anne03 Canimbebegim Allah yardımcınız olsun kızımda bi ara iştahlı olur ama genelde İştahsızdı hatta bazen 1 lokma yemeden gece ettigmiz günler olurdu ben aglardım strese ederdim ama bişey fark ettim ozaman cok zorluyordum çoçuk yemek masasını görünce kaşık görünce alıyordu şimdi saldım yemedigi zaman hemen bırakıyorum acıkınca mecbur yiyor yani decegim zorlamayın daha kötü olur akışına bırakın
Bitikmomi Canimbebegim aşırı iştahsız bir oğlum var. Dediğiniz şurubu çocuk gastroentoroloji doktoruna danıştım kullansam fayda eder mi diye ilaçla saç rengi değiştirmeye benzer dedi iştahsız bebek iştahsızdır yapacak bişey yok dedi denemedim o yüzden. Biz burdan devamke 🤣
premsesannesi49 Canimbebegim benim kızımda 14 aylık aynı durumdayız ek gıdaya geçtik geçeli hep iştahsız
Canimbebegim Anne03 evet doğru gerçekten ama zaman geçtikçe artık remsen birşey hazirlayasim gelmiyor o kadar hevesle hazırlıyorum ediyorum yemiyor çöp resmen 🥺
Canimbebegim Bitikmomi abooo baya sert geldi bu Ya o zaman başka birşey deneyeyim ablama ilaç vermiş doktor aynı zamanda da diğer ablamın kızına ada aynı ilaç iştah açmış vitmain vs içeriyor en kotu yarın onu alayim
Canimbebegim Bitikmomi zinCfort bu şekilde yazıyor üzerinde çinko içeriyor zaten oğlumda sanırım çinko eksikliği var pişik oluyor sürekli ve ilaç vs etki etmiyor araştırdım ve insanmış bence alayım bakalım yarin