İyi geceler arkadaşlar 12 aylık kızıma idrar testi yapılması gerekiyor ,labarotuardan verdikleri idrar poşetine bi türlü yapamadı hep dışına çıktı doktor da acil test istiyor SONTA yapalım dedi ama biz istemiyoruz canı çok yanacak diye yarıdmcı olur musunuz napmalıyım testi poşetin içine nasıl idrar girer 😞😞😞