Eceslh bizimde 3. dozda enteresan bi şekilde ateş oldu. Ama doktorumz aşıdan kaynaklı beklediğimiz bişey 40 dereceye kadar çıkabilir demişti. 4 saat arayla calpol verdim. Arada dönüşümlü dolven verdim ılık duş aldırdım. Ama ishalimiz yoktu. Doktorunuza sorun isterseniz