Gulaliz Arkadarlar merhabalar benim 1 kızım var inşAllah 2 erkek istiyoruz. Diyolar sayım falan var sayıyolar erkek ya kız olucak diyorlar. Sizce doğrumu o . Yada başka tafsiyeleriniz varmı?
Alaranaz Gulaliz bunu kimse bilemez öyle şeylere inanmayın allah ne derse o olur 🙏 Kız erkek ne fark eder sağlıklı bebeklerimiz olsun yeter 💜