Selam güzel anneler. Kızım 13 ay 22 günlük iki üç gündür geceleri ağlayarak uyanıyor,hani normalde de uyanır ağlardı ama bu kez daha arttı ağlaması çok ağlıyor kalkmaya çalışıyor. Henüz dişimiz yok diş belirtilerini de pek bilmem ama sanırım ateşi falan oluyor diş çıkan çocuğun, kızımın ateşi ishali de yok. Neden böyle acaba