Zumra- Kızım emeklediğinden beri durmuyor sürekli peşindeyim geceleri çok sık uyanmaya başladı biraz emip geri uyuyor aç olmadığına eminim alışkanlık mı yoksa disten mi onu da bilemiyorum 🥰
Mira61 Zumra- ayy hiç sorma uykusuzluktan aylardır zombi gibi geziyor diş çıkarıyor benimkide çok huysuz ve inatla uyumuyor ne gece ne gündüz bitik durumdayım şu dişler çıkarda hem bebeğim hem de ben rahatlarım 13 kasım doğumluyuz bu arada
QueenOfDisaster Zumra- benimki de sürekli uyanıyor bende çözemedim alışkanlık mi açlık mi. asla durmuyor habire ilgi istiyor ayakta durmak istiyor bol bol yaramazlık yapıyor 😁
FiltreKahve Zumra- 19 Kasım doğumlu ikizlerim. Son 10 gündür dişten midir bilemiyorum inanılmaz ağlak huysuz ve uykusuzlar tabi bende 😂 gece kaç kere kalktığımı sayamıyorum artık. Birde emekliyorlar tutunup ayağa kalkıp sıralıyorlar tek başına bırakıp bir iş de yapamıyorum çünkü daha arkamı dönmeden birisi ya düşüyor ya kafasını bir yerlere vuruyor çok yoruldum vallahi
Zumra- Sinirlilik de var hanımefendi de sinirlenince ısırmaya başlıyor pek insan yüzü gördüğü de yok kimden öğrendiyse artık 🤔
Limoncicegi11 Bizde uykusuzluktan deli gibi olduk hiçbir şey yemiyor gece kaç kez kalktığını sayamıyorum artık ve daha dişimiz de yok acaba onun verdiği huzursuzluk mu bizde 20 Kasım doğumluyuz.
Yusufeda Limoncicegi11 aramızda bir gün var 19 kasim doğumlu bizde geceleri 4 5 kere kalkiyoruz çok miz miz 6 dışımız var
Peramoms 11 kasım doğumluyuz emekliyoruz tutunarak kalkıyoruz sıralıyoruz gündüz uykusunu iki ye düşürdüm 6. Dişimiz patlamak üzere bitik haldeyiz. Gece uykumuz tam bir felaket bugünler geçecek diye bekliyorum 🙄
Zumra- Kızlar bu arada günde kaç kere bekliyorsunuz eşim aç bırakıyorsun diyor da 11 12 gibi kahvaltı yapıyoruz kızımla 4 de 4 ölçek mama yiyor Akşam 8 de çorba içiyor 11 de yine 4 ölçek mama yiyor Aralarda emiyor genelde böyle ama kahvaltıyı az yaptığı oluyor mamayi içmiyor canı nasıl isterse öyle davranıyor
cemreninnannesii Zumra- az veriyorsunuz ek gıdayı 3 ana öğün 1 ara öğün olması lazım sabahları niye o kadar geö kahvaltı yiyor benim kızım 9da güne başlar 10da kahvaltı 1de öğlen yemeği çorba ve yoğurt genelde 4de meyve akşam 7 gibi akşam yemeği sebze yemeği olur makarna olur vs. yanında cacık veya yoğurt aralarda da emer
Zumra- FiltreKahve maşallah bende hep ikiz isterdim bir taneye zor yetişiyorum 2 bebek nasıl bakardım bilmiyorum Allah yardımcın olsun canım 😅
Elaogemnes Zumra- bizde 7 kasım doğumluyuz😇 emekliyor kalkıyor eller bırakıp gitmeye çalışıyor ama pat yerde😂 bi yediğini birdaha yemiyor🥴 gece bi gün oluyor 2 defa kalkıyor bi oluyor 5-10 sabah değişmez 6.30 da ayakta🙄
Zumra- Elaogemnes aynı aynı ama senin ki çok erken kalkıyormus bizim ki 8 8 buçuk gibi kalkıyor oynamaya
otose_san Zumra- yürümeye başladı kızım. 7 tane dişi var ve ısırıp duruyor, kollarım diş izleri dolu. Emerek uyuyor ve geceleri sık sık uyanıyor. Gece beslenmesini kesmek istiyorum ama nasıl yapacağım pek emin değilim, önümüzdeki hafta denerim muhtemelen