imbt Selamlar kızım sütü cok seviyor anne sütü yada devam sütü almıyor normal süt veriyorum. Günde kaç bardak vermeliyim siz nasıl yapıyorsunuz önerilerinizi bekliyorum.🙏
Tuba imbt bi aralar 1 bardak kadar içiyordu ama bi keresinde hastayken hep kustu o günden beri iğreniyor içmiyor🤭
Sarikuzumalp imbt Hiç içmiyor denedim bir kaç kez sevmedi malesef. Ama 1 bardak yeterli bence. Ben kefir veya ayran veriyorum 1 bardak günde.
Mrs_Mert imbt gündüz uykusuna yatarken ve gece yatarken devam sütü içiyo. Toplamda 300 ml falan oluyor o gün yediği öğün sayısına durumuna göre. Günlük 500 ml geçmemesi gerekiyor sanırım öyle okumuştum
aykoz_ imbt normal süt hiçbir doktor önermiyor kansızlık yaptıgı için. Yerine yoğurt,ayran,peynir tuketimi öneriyorlar. Ben bir bardak geçirilmemeli diye okumuştum