Merhaba kızçeler 36 günlük meme reddi vardı bizde mama takviyesi yapıyoruz sütümde az emerek cogalır dediler biberonu bıraktık bu yönteme gectik şükür suan emiyor ama mama takviyesi yapıyoruz sondayla acaba ne kadar sürede mamayı bırakırım sütüm nasıl artar ona yetecek derecede olur bu sekilde mama bırakıp süt arttırabileniniz oldu mu ? Lütfen yardım edin ilk bebek cok zor oluyor hiç birşey bilmiyorum