Merhabalar doktorumuzun aşı takvimi var kızamıgı 11 ay 17 günlükken oldu bugun sağlık ocagındaki çok saçma zamanda vurmuş 1 yaş aşısının içindede kızamık var dedi doktorumuz 41 senelik bir doktor 3 doz zaten kızamık 1 yaş aşılarını 22 eylül doğumlu 22 ekime kadar yaprız tahlillerinle dedi sağlık ocaklarındakiler niye böyle yapıyor anlamış değilim anneligimden girdi doktordan çıktı