BabyMom35 Kızım dün bir tane minik top şeklinde kaka yaptı. Dünde bugünde başka yapmadı. Ama herhangi bir karın ağrısı vs yaşamıyor . Onu rahatsız eden bir durum olsa halinden anlaşılırdi diye düşünüyorum. Bu durumda ne yapsam işe yarar sizce.?
tatlisert BabyMom35 bence rahatsız olsa kesinlikle belli ederdi. Oğlum dün yapmamıştı bugün karnım ağrıyor diye diye akşamı etti ve sonunda yaptı. Tabii tuvalete yapacağı için bu kadar tuttu kendisi.
Ceyo0666 BabyMom35 rahatsiz olsa belli.eder bencd ilk defa mi oluyor kayisi suyu , sebze corbasi , yesil mercimek yemegi iyi gelir
Vuslat23 BabyMom35 uzat o şekılde karnına bak şişik sert ise kabızdır, zeytınyagı içir genelde o şekıl kaka kabızdır ama bılemedım ,
Asliblr Emziriyorsanız kayısı kaynatıp için çok fayda ediyor ek gıdaya geçtiyse 1 çay kaşıgı zeytin yağ verebilirsiniz