lidyahsn ben geçen sene küçüktü dönemiyor diye çift kat müslin ile örtüyordum zibin ve pamuklu pijama takımı giydiriyordum ama evim 27 28 dereceydi (2.faturaya kadar) :D sonra farkettim ki çocuk sıcaktan uyuyamıyo uyku tulumu aldım elyaflı ama o çok kalın olanlardan değil ebebekten almıştım inceden hallice bi şeydi içine zıbın giydiriyordum kısa kollu öyle uyuyordu şimdi epeyce harekeli uyurken yatağı dolanıyo bu sefer yastık battaniye vs ne varsa kaldırdım yine uyku tulumu alacağım zaten rutin onunla oluştu bizde uykudan 40 dk önce yağ ile masaj yapıp tulumu giyip sohbet edip uyumaya gidiyorduk hala da aynı 🙈