Hirakin 3 ay 15 günlük bebeğim var malum geceleri soğuk olmaya başladı ince bebe battaniyesi örtüyorum ama üşüyor gibi geliyor sizler nasıl uyutuyorsunuz
Ebrugzbk Hirakin bende ince battaniyesini örtüyorum gecede emzirmeye kalktıgımda ensesine gögsğne bakıyorum ısısını kontrol etmek için üşürse kesik kesik uyur anlarsınız
Ezgialp Hirakin 3 aylıkken mart ayındaydık bir ince battaniyeye sarıyordum, kalın battaniyeyle de üstünü örtüyordum, şimdi 9 aylık uyku tulumu giydiriyorum evim biraz serin oluyor çünkü
Kubrik5734 Hirakin 5. Ayina girefek bebem bir hafta sonra kalin puffy battaniyeyi ortuyor. Ama benim kixim cok dengesiz yatiyor gece kac sefer ustunu ortmeye kalkiyorum oda isisi 24 anca iyi geliyor terlene va olmuyor
Gizoooo Hirakin canım tulum al. Ben kalın tulum giydiriyorum çünkü örtüyü yüzüne çekiyor Allah korusun boğulma tehlikesi olabiliyor. Nisan ayında doğmuştu o zamanda tulum giydiriyordum
Telatabiler Hirakin ben şuan polar battaniye örtüyorum iyice havalar soğusun uyku tulumu giydircem büyük kızımı 4 yaşına kadar öyle buyuttum ufak 6 aylk
Deletedmom0099 Hirakin şuan polar tulum giydiriyorum pijama üstüne, biraz daha soğuyunca uyku tulumuna geçicem. geçen yılda uyku tulumu kullandım çok kullanışlı, hem üstünü açtı mı derdi yok hemde boynuna doladı mı derdi
Ezgialp -Yasminnn_75_ kayınvalidem almış lcw eski sezon sanırım ama her sene uyku tulumu var zaten ince elyaf içi, kaç tog bilmiyorum deneme yanılma ile içine ne giydireceğimi buldum 🙂
Omero21 Hirakin en sağlıklısı uygun dereceye göre uygun tog değerli uyku tulumu ne terleme ne üşüme yapar şiddetle tavsiye ediyorum
Biraslanannesii Hirakin ince atıyorum üstüne ama soğuk biz bile battaniyeyle üşüyoruz kalın örgü battaniye atıyorum birde üstüne
Aybars-45 Hirakin kesinlikle uyku tulumu alın içiniz rahat eder üstüne çekiyorlar hareketlenmeye başlayınca benim ki 4 ay ben tulumla yatırıyorum