Cansuuuuu13820 2 kere 3 aylık korunma iğnesi vuruldum normalde adetim geliyordu oglum 13 aylık bu ignelerden sonra hiç olmadım normal mi aynı durumu yaşayan var mı doktora görünmeli miyim?
Beren-2020 Ya o ilaçlar adet duzensizligi yapıyor zaten. Ben 1 kez vuruldum 20 gün adet olnca bıraktım spiral taktirdim