Yigitoglum_2 Ya kızlar bebeğime birkaç kışlık bişeyler alayım dedim LCWaikiki sen alıyordum genelde ama gelin görün fiyatlar coşmuş üç beş parça bişey 500 lira . Sizde durumlar basıl elim gidip geri geliyor
Busralnann Yigitoglum_2 sezon sonu alırsanız uyguna geliyor baya seneye yazlık aldım 15 parça ürün lcw 340 tl ödedim etiket fiyatlarını hesapladım 700 tl sizede böyle öneririm kışlıkta gecen kış sonu almıştım ☺️
Deletedmom0099 Yigitoglum_2 uyku tulumu mont gibi büyük parçaları yaza girerken sezon sonu aldım. dışarıda giyeceği eşofman takımlarını defactodan, ev pijamalarını e bebek ve dolaptan aldım
Girlpower Yigitoglum_2 sanırım tümü 2-3 bini bulacak iki üç takım alıyorsunuz 500 TL zaten montu botu tulumu zıbını çorabı derken yine en az 2-3 bin tutuyor sanırım
aybukekara_06 Bizde bi mont, bi tane Şapka, 4 parçada uzun kollu üst aldık tam 293 TL verdik aslında daha pahalı ama biz biraz uygun yollu olanlardan aldık valla yoksa 600-700 TLden aşağı çıkamadık.
Ceyo0666 Busralnann yazliklari nasil aliyorsunuz bedeni nasil tutturuyorsumuz acaba ? Bazen yas veya kalip farkediyor lc de ?
Busralnann Ceyo0666 lcw de standart oluyor genwllikle ama bazı modeller düşük kol vs oluyor onlara dikkat ediyorum benim bebeğim minyon 2 yaşı ağustosa denk geliyor üstleri 18 24 altları 12 18 alıyorum böylelikle olur diye düşünüyorum aldığım altlarda hep ip li bağlamalı olduğu için sorun yaşamayacağım inşallah 😂
EslemEva_23 Yigitoglum_2 daha almadım eşimin görevden dönmesini bekliyorum ama arada bakıyorum zara h&m usp polo gibi markalara göre lcw daha uygun geliyor bana
Oznuratm Lcw den geçen gün 2 uzun pijama takımı ve 3′lü pamuklu çorap aldım oğluma 200 lira verdim neredeyse
Bmom Yigitoglum_2 geçen hafta Waikikiden 4 parça alt 3 parça üst aldım 347 lira ödedik resmen haftasına sosyete pazarına gittim markaların çok az defolu ürünlerine parçası 10 liradan 10 parça alt üst takim aldım us polonun hepsi çok kaliteli ürünler Waikikiden aldığıma pişman oldum
pitircikkk Yigitoglum_2 daha biraz once bi mont bi de bota 1200 tl verdim. fiyatlar resmen ikiye katlamis
meyaski Yigitoglum_2 Ben Trendyolda koronun DeFactonun indirimlsrjne denk geldim ama pek bir şey yoktu. 3 parça koyafet aldım. Şimdi fiyatları geri artmis
Klymeneninatlasi Yigitoglum_2 valla dolap uygulamasından aldım oğlumun astronot tulumunu 60₺ye ebebekte falan 250₺ alınacak gibi değil bide bir sezon giyiyorlar büyüyünce inşallah istedikleri gibi alırız