Prensesss_annesiii Kızlar kızım 2 yaşında iştahsız diye doktora götürdüm bu ilaci yazmış eczaciyada eşim sormamis bu nedir nasıl vermem gerek acmi tokmu doktorda hiç bişi demedi icicekmi direk
ezogelinn Prensesss_annesiii 13 aylık kızım günde 1 kaşık ac karnına versen daha iyi olur dedi meyve puresine karistirabilirsiniz kan ilacı olarak verdi
Aselinannesii6 Prensesss_annesiii herhangi bir nöbetçi eczaneyi arayın onlsr size en iyi bilgiyi verir