2 yalında oğlum gece uyumuyor zaten sabah 6:30 da uyandı öğlen 2 saat uyudu bu saat oldu hala uyumadı kafayı yicem baybay night kullansam mı sizce elimde var doktoru vermişti gece daha sık uyandığı için bıraktım ama mümkünatı yok uyumuyor böyle de sağlıklı büyüyemez ki bir bebek sizce ne yapayım düzene girene kadar vereyim mi