Hayırlı akşamlar hanımlar ben oğlumu 28 haftalık dünyaya getirdim yoğun bakım sürecimiz oldu ve maalesef hastane odası, süsü, hediyeliği vs o zamanlar zerre aklıma gelmedi. Şimdi elhamdülillah her şey yolunda ve bizim yaşımıza girmemize az kaldı. İstiyorum ki o zamanlar içimde kalan her şeyi tâbi ki imkanlar dahilinde şimdi yapayım. Ama çok kararsızım fikre ihtiyacım var. Sizler ilk yaşlarını nasıl kutladiniz yavrularınızın, konseptiniz neydi? Ve alışveriş yaptığınız siteleri vs nerelerdi paylaşır mısınız?