ayseasel1 evet 90cc fazla bende biliyorum acaba aclıktanmı diye denedim yine olmadı aglamaya devam etti,benim bebegim zaten cok gazlı gazını cıkartsa bile ona yetmiyor sancı. Vurdukca deli gibi aglıyor kıpkırmızı yapıyor kendini aç oldugu zaman zaten ne yaparsam yapiyim asla susmuyor emzik, kucakta gezdirme,ayakta/beşikte sallama hiçbiri etki etmiyor