aayysseee Benim 2. Bebeğim de 50 günlük, cok şükür ağlayan bir bebek değil ,uykuyu da seviyor, büyük kızım (2.5 yaşında) oyun oynar ben yemek yaparım sonra kızımla oyun oynarız, küçüğüm de emer uyur ya da etrafı inceler :) 2. Çocukta ilk çocuk kadar evhamlı olmuyo insan daha rahat oluyo bu da çocuğa yansıyo bence