Merve5693 Arkadaşlar bebeğim doğdu doğalı hiç nemlendirici kullanmadım bubchen marka şampuan ve yağ var yağını sürmedim bile vıcık vıcık banyo sonrası hepten kirlenmiş gibi hissediyorum sizce yüzüne ve vücuduna kullanmalımıyım sizler nasıl yapıyorsunuz
Deletedmom0099 Merve5693 kuru görmediğim sürece kullanmıyorum yağ zaten önerilmiyor gözenek tıkadığı için. kışın sıcak sudan dolayı bi tık kuru oluyo cildi o zaman nemlendiriciyi sürüyorum
Guzelanne34 Merve5693 ben daha yüzüme bile sürmeye korkuyorum nemlendirici sivilce yapıyor bana. Bebeğimde bu tarz şeyler sürmek onun cildine zarar vermek istemem kuruluk olursa elime çok az zeytinyağ alırım onunla ovalarım o kadar
Fenty Merve5693 Burada sular aşırı kireçli, banyo sonrası beyaz döküntü oluyor mecbur kullanıyorum. Kuruluk vs yoksa isterseniz sürmeyin.
-Gizem- Merve5693 ben kışın yeni doğduğunda bir banyo sonrası bebe yağı bir banyo sonrası losyon sürüyordum yazın gözenekler tıkanır terler diye sürmedim şimdi alerji oldu derisi kurudu mustela hydra bebe kullanıyorum bitince yine aynı şekil devam edicem ciltleri hassas nemlendirmek gerekli