Happyyavrum Bugün kızımın bezinde ufak ufak kan lekelerine rastladık doktora götürdüm çatlak var dedi krem verdi bir arkadaşım da kantaron yağı kullan diyor başına gelen var mı kızım 3 aylık oldu bugün