3 ay 17 günlük oğlum ne dönüyo ne kalkıyo ellerinden tutuyorum hiç kalkma çabası yok dönme gibi bi çabasıda yok ayakları üzerine dimdik basabiliyo ellerini açıp kapıyo ama hiç bişeye uzanmıyo eline veriyorum tutmuyo emziğini bile tutmuyo oyun halısında sadece oyuncaklara gülümsüyo uzanmıyo böyle olan varmı yada ben mi çok evham yapıyorum 😣😣