seda18 Kızım bir yaşında hiç birşey yemiyor ve uykusu yok .Sipraktin şurup içiren var mı kullanayayım mı lütfen yardım anneler
Asel0436 seda18 neden kullanıyorsun kızım da 1 yasında yatmıyor yemiyor bu normal çocuğun dişi çıkıyor atak dönemi geciyor ben çok güzel bir vitamın keşfettim tavsiye ederim
1lina1anne seda18 bunun icin dr gittinizmi kan tahlili verdinizmi degerlerine bakildimi lutfen bunlara bakilmadan kullanmayin yememesinin altinda yatan bir sikinti varmi baktirin oncelikle tavsiyem