Valla sırf bu korku yüzünden hamile lalmaktan korkuyorum. Eşimle 2. Çocuğu istiyoruz ama ben ya şişko bişey olursam ye korkuyorum. Çünkü şimdi bile kendimi şişjo hissediyorum. Evlenirken 1.71 boyunda 49 kiloydum çok çirkindim kabul ediyorum. Doğumda 12 kilo aldım şimdi 64 kiloyum. 2. Çocuktan sonra 80 olurum kesin ve gitmiyo asla. Nolur azcık beni motive edin ya valla moralim bozuluyo aklıma geldikçe