Kuzlar selam 👋
Oğlum 33 günlük. İlk doğduğunda hafif sarılığı vardı. Uyuyup uyanmıyordu. Zar zor uyandırıp yediriyordum. Şimdi sarılığı geçti ama uyuyunca 4-5 saat uyanmıyor. Sonra kendiliğinden uyanıp emmek istiyor. Altını temizliyorum emziriyorum ve yatıyor yine. Gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor emmesinde de sorun yok. Gece iki kere uyanıyor. Bu durum normal mi ? Bide son zamanlarda fazla keyfi yok uyurkende sıçrıyor. Bu gün uyandırdım altını temizledim ve memeyi verdiğim de emerken uyudu. Tavsiyelerinizi alabilir miyim acaba