Merhabalar arkadaşlar . Bilenler varsa cevaplarsa çok sevinirim. 1 ağustosta sezeryan doğum yaptım. İlk 15 gün kanama ve devaminda kahverengi , sarı lekeyle 40. Günde bitti kanamam. 41. Gün kahverengiden kanamaya dönüşen 7 günlük bi süreç daha geçirdim. Adet dönemidir dedim normal gördüm ve 7. gunden sonra gelmedi taa ki bugune kadar yani uzerinden 5 gün gecti bugun kahverengi leke geldi. Bu durum normal midir acaba ???? ilk doğumumdu ve bilgisiz ve şaşkınım bu konuda.