Birannebirbebek7 4 aylık bebeğim var iki aydır mama veriyorum gaz ve kabızlık olmasın diye comfort veriyordum ama kilo alımı çok azaldı acaba optipro ya mı geçsem diye düşünüyorum ama kabızlık sorunu Yaşar mıyım diye de korkuyorum aranızda kullanan var mı nasıl sizce hangisini kullanmalıyız
gulsnmstf Birannebirbebek7 doktorların cogu optıpro onerıyo dgdugundan berı optıpro verıyorum kılosuda cok ıyı gıdıyo sutum yetmıyo
34_21_23 Birannebirbebek7 doğduğundan beri optıpro veriyorum sorun yaşamadık çok şükür hep sıvı yapar
Bir_prens_bir_prenses Birannebirbebek7 biz optipro kullanıyoruz kızımda da onu kullanmıştım memnunum. Ben bebekken de annem bana sma kullanırmış 😊
Eliftav Birannebirbebek7 yalnızca mama veriyorsanız comfort ama hem meme hem mama ise optipro veriliyor
themoonrose Eliftav bende baslarda comfort veriyodum doktorum onermisti cok memnundum sonra icmemeye basladi enziriyorum tabi bi yandan hem meme hem mama reddi oldu sonra aptamil almis esim onu kullandim oda dehşet gaz yapti simdi sma optipro kullanıyorum sutum baya azaldi ama mamayida icmiyor cok 😔
Eliftav themoonrose bebelac gold nutricomfort gaz konusunda iyi bir mama doyuruculuğuda iyidir,bebekte kilo yapmaz,içeriği temiz nişasta vs yoktur,deneyebilirsiniz,aptamil bize de çok gaz yapmıştı
_Ozgum6658_ Birannebirbebek7 optipro kullanıyoruz bizde doğduğundan beri Aptamil gaz yaptı ama bunda sıkıntı olmadı, hem emzirdim hem bundan verdim yani, şuan bir yaşında sma 3 kullanıyoruz
Kuzeyseda Birannebirbebek7 benim bebeğim 2 aylık , meme+mama gidiyoruz. İlk ay aptamil kullandık kaka yapmada çok sorun yaşadı 4 gün yapamadığı oluyordu🥺 2. Ay sma optiproya geçtik çok rahatladı, kaka sorunu ortadan kalktı , her gün düzenli yapıyor ve ayda 1.5 kg aldı