Urazasln1 Bakım ve özen makyaj demek değildir. Eğer yüzünüz gözünüz çok solgunsa yada hastaysanız anca öyle hafif renk gelsin diye Bi allık Bi renkli nemlendirici ruj sürebilirsiniz. Ben şu maskeleri takmaya başladığımızdan beri pek yapmıyorum. Çalıştığım için gözlerime yapardım. Ama Nisan ayından beri evdeyim ağustosta bebeğim doğdu dışarı çıkarken bile makyaj yapmıyorum artık. Bence kişisel bakım ve temizlik ferahlık en büyük makyaj :)