AygulSina merhaba canım evet ben çok memnun kaldım 6 aylık kızım var içine herşeyi rahatça koyabiliyorum. Ablama da aldım demiştim o da memnun kaldı. Ben özellikle keten kumaş almıştım sayfada baktıysan farklı kumaş türleri de var. Teslimat da çok uzatmıyolar bana (İST) 2-3 iş günü içinde gelmişti.