AygulSina Kizlar onerebiiceginiz bir canta var mi? Ben baby and me ye baktim ebebekin kendi markasi ama tabi bilemiyorum siz ne oneririsiniz?
Scl8385 AygulSina ben kraft kullanıyorum cok geniş ve çok kullanışlı canım 160 a aldım civilden tavsiye ederim
Leyla AygulSina lequeen sirt cantasi modeli aldim. Imstagramda 150 liraydi. Aayni canta ali expreste 96 liraydı. Ali expresten aldim. Cok memnunum hem cok şık hem cok kullanışlı
Deletedmom137 AygulSina ben ebebekten almıştım.bye bye marka tam hatırlayamadım.çok geniş baya kıyafet alıyor içine.indirime düşmüştü.47 tl'ye aldım.şimdi ne fiyat bilemem 🤷♀️🧡
AygulSina Deletedmom137 Deletedmom137 sitesinden baktim ama cikmadi canta magazasindan yine bakarim cok teşekkür ederim cevap verdigin icin
Meryemmtemev Ben skiphop kullanıyorum baya geniş memnunum ama ben kışın indirimden almıştım su an fiyatları ucmuş 😕
mama AygulSina myvalice markasının anne bebek çantasını kullanıyorum aşırı rahat. İç hacmi çok geniş.
AygulSina Scl8385 baktim sonra pek begenmedim teşekkür ederim ama yinede zaman ayirip yazdigin icin 🌺
Deletedmom137 AygulSina https://www.google.com/shopping/product/5387765514742963829/image?q=e+bebek+stylo+bye+bye+canta&client=ms-android-samsung&biw=360&bih=560&output=search&sa=X&ved=0ahUKEwi225yh95_iAhWHDuwKHaHDCp0QnUAIBA&prds=cid%3A5387765514742963829%2Ccs%3A1%2Csgro%3Aiv%2Cmvi%3A2 Burdan bakarsın canım💕