Saclarimi cok seviyorum uzatmayi daha cok cocuktan dolayi hep topuz yapiyordum hic acip taramaya bile firsatim olmuyordu öyle yapa yapa saclarim dugum dugum oldu ve acilmadi ne yaptiysam kesmek zorunda kaldim kalin saclarim ip incecik oldu evet kökü bende uzar da iste en hizli nasil uzar yardimci olsaniz bunun bi taktigi varmi ?