Rikaa 9.5 ayligiz suan icin park yatakta yatiriyorum kendi odamizda. Kendi odasina montessori aldik ama ona tutunup ayaga kalkiyor ve asagi duser yaninda olmasam. Ne zaman kendi yatagina guvenle gecirebildiniz? Kacinci ayda?
Noname21 Rikaa alçak ise kalksın. Keşke bende ouoe alsaydım bizimkinin yatağı biraz yüksek birakamiyorum
Ecos Rikaa bende montessori yatak almıştım trendyoldan üstelik ve yüksek. Yaklaşık 4 ay oldu alalı kızım 17 aylık aldığımız günden beri yatıyor bir sorun yaşamadık
Yenievliiiiii Rikaa 1 yaşında geçirdim. Mobilya beşikte yatıyor. Eğilirse düşeceğini biliyor o yüzden uyanınca ayaga kalkar beni çağırır. Başta öyle alıştırdıgım için öyle de devam etti. Bende montesorri yatak düşünüyorum Bi kaç aya kadar. Şuan iki bucuk yaşında
Rikaa tugbahy6 bizim evimiz dubleks ve odalar ustte, suan emekliyor yataktan inebilse de merdiven kafami kurcaliyor. Ben de koydum 6 aylikken nasilsa emeklemiyor cok hareket etmiyor diye ama butun gece aklim kaldi uyuyamadim
Rikaa Noname21 alcak degil malesef bizimki de ya hic dusunmedim ben de alirken. Olmazsa yatagi alt kismina aldiririm yavru yatakli benimki
south alçak değil bizimki çekmece yaptırdım altına 1,5 yaşında önce gündüz denedim gece park yatağında yattı 1 ay böyle gitti çok hateketli kızım atlıyo zıplıyo ama hiç sorun yaşamadım şimdi 2,5 yaşında 1 yıldır gece yatağında yatıyo.
Rikaa south bizimki de cok hareketli direk tutunup kalkiyor asagiya sarkiyor kafa ustu inebilcegini zannediyor 9 aylik. Bakalim ben de biraz bekleyeyim o zaman