Oğlum 39 günlük. Bebeğimin karnı tok gazı çıkarıldı ama üç dört saattir uykusu olmasına rağmen uyumuyor ağlama krizlerine giriyor gözünden uyku akıyor ama uyumuyor. Beşiğine yatırıyoruz gözünü kapatıyor ama dalmıyor. Neden sizce ? Çok üzülüyorum bişeyi yoktur dimi ateşi falanda yok. Doyduğuna da eminim Hem beni emdi hem de üstüne mama verdim aç sandım. Ama yok karnı tok. Neden uyuyamıyor ? ☹️