Esrvl 2 gündür yapıyor bunu. Yok sağmıyorum. Emmesi için uğraşıyorum. Gezerek emziriyorum,o zaman emiyor. Bir de uyku arasında emziriyorum o zaman da sorun çıkarmıyor. Tuhaf tuhaf huyları çıkıyor ya.🤦 Bu ağlamaları ne zaman biter bilmiyorum. Bende sabırla büyümesini bekliyorum.. Biraz büyüseler de rahatlasak.