tostosumm Bence iyice araştırmadan yaptırmayın hele ki şuan aşi ile ilgili çok fazla konu ortada varken. 2 gün önce gittim isteğe bağlı olduğunu söyledi kendi ebemiz ve kendi kızına yaptirmadigini belirtti. Suriyeden çok fazla göç alındı ve o dönemde bir salgın haline geldi sırf onlar için çıkarıldı. 12. Aydan önce bu tarz bir durumla karşılaşmam bu kişilerle iç içe olmam diyorsanız yaptırmayın çok fazla alerjik bir aşı dedi. Bende alerjik bir anneyim ilaç, bitki o yüzden yaptirmadim